تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۹۴۴۲۷

پیرامون حزب ندای ایرانیان

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛غلامرضا پورنوشادی
 
ضرب المثلی هست که می گوید: ثمره کوشش های عاشقانه در محصول آن است که موسم آن همیشه به وقت خود فرا خواهد رسید.
فعالیت حزبی و کار گروهی، شرایط فعالیت سیاسی و اجتماعی را آسان و هدفمند می کند و باعث می شود که افراد جامعه موثرتر و مسئولانه‌تر عمل کنند و کسانی که روحیه کار و ایثار دارند پالایش و شایسته ها فرصت خدمت به جامعه را پیدا کنند.
حزب ندای ایرانیان روشی نو، حاصل از تجربه های غنی گذشته در زمینه کار تشکیلاتی است و با فعالیت سالم در بستری قانونمدارانه ، زیر چتر نظام اسلامی ایران تلاش دارد فضا را ملایم و آماده کند تا جوانه های اصلاحات و چرخ های توسعه بدون استحکاک و فرسایش رشد و حرکت کنند.
تاسیس و انتخاب ندا، به وسیله جمعی از جوانان و بزرگان اصلاح طلب یک رفتار هوشمندانه و از روی بینش، آگاهی و شناخت سیاسی و اجتماعی جامعه ایران است و اساس و پایه آن بر آگاهی بخشی، رشد و توسعه بینش و دانش افراد جامعه و کادر سازی تشکیلاتی وقانونی بنا شده مراقبت از دستاوردها و داشته های گذشته را سرمایه خود می داند.
در کنگره ندا همه اعضا احساس می کردند که به یک کل بزرگ وصل هستند و در عین حال که ندا را بخشی از شخصیت خودشان می دانند ، از شخصیت گرایی، شخصیت محوری و خودرایی پرهیز می کنند تا در کنار احترام به  شخصیتها و چهره ها، از اتکا به اشخاص که افت احزاب است محفوظ باشند.
اعضای ندا در کنگره بلوغ فکری، سیاسی و رفتاری خود را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که برخلاف رویه گذشته دیگر احزاب، یک حزب خام، بی روح و بی کیفیت نیست.
ندا منافع و مصالح ایران و نظام را به خواسته های خود ترجیح می دهد و پرهیز از تک روی و اعمال خودمحورانه را سر لوحه کار خود قرار داده است. با هیچ شخص، گروه یا سازمانی در داخل کشور مخالف نیست، بلکه با عقاید و نظرات مخالفت می کند اما ناسازگاری نمی کند و تعامل و گفتگو را، راه حل بسیاری از مسائل و پیچیدگی های سیاسی می داند.
مطالعه مرام نامه و اساس نامه ندا موید این مطلب است که با واقعیات روز جامعه ایران و حد و مرزها آشناست و فرصت ها و چالش ها را به خوبی می داند ، چشم انداز خود را از زاویه جدیدی ترسیم کرده و برای خود نقشی پررنگ و تاثیر گذار در حیات سیاسی ایران پیش بینی کرده است.

 
* اعضای ندای ایرانیان
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ندا حزب .. و برای .. کردن اصلاحات امده فقط ف. به این حزب می ر وهر کس می خواهد. به ندا می رود
یک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
زمان ثابت می کنه ندا چقدر به اصلاحات وفادار می مونه یا نه .
دانش آموز اقای پورنوشادی
Iran, Islamic Republic of
اقای پورنوشادی از معلمان خوش ذوق و مهربان ما بود هر کجا هست ارزوی موفقیت برایش دارم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ممنون از مطلب عالیتون.منتظر خبرهای خوب از ندا هستیم.باارزوی موفقیت برای شما وهمکاران عزیزتون
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1